8 Haziran 2011 Çarşamba

Kaka Röportajı: ''Madrid'te Kalacağım''


Bu sezon Avrupa transfer piyasasında adı en çok geçen isimlerden biri Kaka. Geçirdiği sakatlıklar yüzünden Real Madrid’te bir türlü istenileni veremedi. Mesut’un da üstün performansı Brezilyalının arka plana düşmesine de sebep oldu. Yani sakatlıktan dönmesi özlemle beklenen bir süper yıldız sınıfında olmadı Kaka. Hal böyle olunca da transferin gözde isimlerinden biri haline geldi. Yıllardır onu transfer etme özlemiyle yanıp tutuşan Abramovich başta olmak üzere para saçan Manchester City’nin adları öne çıkıyordu. Madrid medyası da Özellikle Nuri’nin alınmasıyla Kaka’nın biletinin kesildiğini düşünüyordu. Ancak ülkesinde 'Jornal de Sao Paulo' ya konuşan Kaka’nın henüz bir yere gitmeye niyeti yok gibi gözüküyor. Geçen sezonu ''Kariyerimin en zor dönemi’’ olarak nitelendiren Kaka, arzusunun Real Madrid’te devam etme yönünde olduğunu, en üst seviyede oynamaya devam etmek istediğini ve Jose’yle ilişkilerinin de mükemmel olduğunu söyledi:

''Takım olarak iyi bir sezon geçirdiğimizi düşünüyorum. Barcelona’yı devirerek Kral Kupası’nı kazandık. Şampiyonlar Ligi’nde yarı final oynadık, ligi 2.sırada bitirdik. Madrid gibi bir kulüp için bunlar yeterli olmasa da bence yine de iyiydi. Geçirdiğim sakatlık yüzünden Ocak ayında döndüm. Mart’ta yine sakatlandım. Toplamda sadece 2 ay oynayabildim.''
Sakatlığı ve ameliyat süreci sıkıntılı geçen Kaka,''Dünya Kupası sonrası Sao Paulo’da yaptırdığım testler sonrası doktorlarım bana ameliyat olmam gerektiğini söylediler. ABD’ye geldiğimde de raporları Real Madrid’in doktorlarına gösterdim. Onlarda bana ameliyat olmam gerektiğini söyledi. Bende bunun üzerine Belçika’ya kardeşimi ameliyat eden doktora gittim, o da aynı cevabı verince ameliyatı oldum. Bugün baktığımda ameliyattan kaçış olmadığını bir kez daha gördüm.’’
''Sürekli bir ağrı vardı.’’ diye devam eden Kaka;''Ağrı bazı günler artıyor bazı günler ise azalıyordu. Oynamadan dinlenirsem geçer diye düşündüm ama olmadı. Şu an Pubisimde daha fazla bir sorun yok. Ancak dizim hala %100 hazır değil. Çünkü 2 defa aynı yerden ameliyat oldum. Daima kendime dikkat etmeliyim. Çok fazla zorlayacak şeyler yapmamalıyım.’’

Bu zor dönemde Jose Mourinho’dan müthiş bir destek aldığını da söylüyor Kaka: ''Operasyondan sonra en zor dönem işin psikolojik tarafı. Mourinho ve yardımcıları bu süreçte toparlanmamda çok etkili oldu. Bu problemim sürekli olmayacak. Kendimi iyi hissettiğim maçlarda oldu, daha kötü de. Bazen uçuyordum (Valencia maçını söylüyor herhalde) bazen çok yorgun oluyordum.’’
''Bu yıl, ciddi bir sakatlık geçirmeden, takım arkadaşlarımla iyi bir sezon öncesi dönem geçirip, iyi bir sezon başlangıcı yapmayı umuyorum. Taraftar ve basından fazla bir beklentim yok. Arzularım ve umudum, hepsi Real Madrid için. Her şey dürüstlükle ilgili. Şu andan itibaren teknik direktörümün güvenini kazanacağım ve lige kadar hazır olacağım.''
''Madrid’te geçen 2 yılda istediğim fiziksel, psikolojik ve teknik açıdan istediğim performansa bir türlü ulaşamadım. Ama tüm bunlara Mourinho bana hep yardım etti. Onun beni Madrid’te istemediğini söylediler ama doğru değil bu. O daima bana karşı dürüst oldu. Ona karşı çok minnettarım. Jose ve yardımcıları huzurlu bir tatil yapmamı söylediler. Bana sezon öncesi için umut verdiler. Madrid’ten ayrılıp ülkeme döndüğümden bu yana en az 10 takımla adım geçti. Ancak Mourinho beni istiyor ve bende kalacağım.’’

Hiç yorum yok: