29 Nisan 2011 Cuma

Ferdinand'ın Kırmızı yorumu


Bir önceki yazıdaki videonun son bölümünde Ferdinand'ın twitter mesajı vardı. O mesajda ve sonrasında bakın neler demiş: "Bu bir şaka olmalı. Pedro görüntüleri tekrar izlerken, kesinlikle 'Ben ne yapmışım?' diye düşünmüştür. Alves'e gelirsek, siz beni hiç sedye ile oyundan çıktıktan sonra koşarak sahaya girdiğimi gördünüz mü? İsteyen kişi bana çift dalabilir, ben bunda bir sakınca görmüyorum. Ancak rol kesmeyi kabul edemiyorum."
Alves'i sahtekarlıkla suçlayan Michael Owen ise, "Alves'in haraketi pek çok kesim tarafından hoş karşılanmadı ancak Barça taraftarları bundan memnun. Çok yazık."

2 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.goal.com/tr/news/2556/editoryal/2011/04/30/2464362/goalcom-%C3%B6zel-mourinho-bunlar%C4%B1-da-hat%C4%B1rlamal%C4%B1


NOT:Bunu size karşı değil,ortalığı ayağa kaldıran sürekli hakederek! kazanan MOU'nun durumunu görmek açısından paylaştım.

Beyzade dedi ki...

Bu yazıyı yolladığın için teşekkür ederim. Bende o pozisyonları çok iyi biliyorum. Orada yazılanlardan bir tek Chelsea-Barcelona maçına katılmam. Zaten Mourinho'nun avukatı yada oynattığı futbolu savunan biri değilim. Ki son maçta sahaya sürdüğü 11'i bende eleştirdim. Mourinho'nun Guardiola'ya bu şekilde saldırmasını bende tasvip etmiyorum. O konuda çok haksız. Ama geçmiş maçlarında yaptıkları cezalandırılmayan Pepe'nin bu maçta yok yere oyundan atılması gerçekten çok ayıp. Yoksa bu yazıda Mourinho hakkında söylenenlerin tümüne katılıyorum. Link için bir kez daha teşekkürler.