2 Ekim 2010 Cumartesi

Galatasaray'da neler oluyor?


Yazımın içeriği Karabük deplasmanında Galatasaray’ın mağlup olmasıyla ilgili değil. Yenersin, yenilirsin, bunlar her zaman yaşanan şeyler. Benim takıldığım maç öncesinde futbolcuların nasıl motive olduğu, yaptıkları hareketlerin büyük takım oyuncusuna yakışıp yakışmadığıyla ilgili. Klasik olduğu üzere Lig TV’de maç öncesinde röportajlar yapılır, izleyicilere takımların son durumları hakkında bilgiler verilir. Bunlar yapılırken de reji genelde sahaya ısınmaya çıkan oyuncuları verir. Bunları izlerken bir baktım Galatasaraylı futbolculardan beşi topu yere değdirmeden havada dolaştırma oyunu oynuyor. Topu yere düşürene de arkadaşları ceza olarak kulaklarına vuruyor. Bu sahneyi çok kereler görmüşsünüzdür. Futbolcular hangi takımda olursa bunu yaparlar ama tek bir farkla antrenmanda. Sonuçta ligde her maç önemli ve ciddi. Bugün oynanan Karabük maçında olduğu gibi. Maç öncesi motivasyonu nasıl sağlanabilir bu şekilde çok merak ettim. Keza bugün teknik direktörünün babası vefat etmiş. Ona da biraz saygı duyulması, hüznünün hiç değilse görüntüde paylaşılması gerektiğine inanıyorum. Sezon başından beri Galatasaray’da bir ciddiyetsizlikten, disiplinsizlikten bahsediliyor. Sadece buna bir örnek göstermek istedim. Eski sezonlardaki Galatasaray’ı gözümün önüne getiriyorum da bu sahne bana çok tuhaf geliyor.
Not: Arkadaşların bana söylediği Galatasaray’ın iç saha maçlarında devre arasında da yedekler oynuyormuş bu oyunu, seyircilerin bir kısmı da eşlik ediyorlarmış onlara. Dedim ya garip geliyor bana.

Hiç yorum yok: