6 Aralık 2010 Pazartesi

Uzak durun statlarımızdan


Spor Toto Süper Ligde haftanın maçı Beşiktaşla Bursa arasındaydı. Ligin üst sıralarını yakından ilgilendiren bir maçtı ki izleyenlerde büyük keyif almıştır. Bende maç hakkında bir şeyler yazmak isterdim, oyunla ilgili analizlerimi söylemek isterdim ama maç dışında gelişen olaylar yine futbolun önüne geçti. Maç öncesi yaşanan olayları gördükten sonra lanet olsun dedim bir kez daha. Ben Beşiktaş taraftarıyım. Her taraftar gibi de övünürüm Beşiktaşlılığımla. Fanatik gözlüğüm yoktur. Futbolu çok seviyorum çünkü. Fenerbahçe, Galatasaray, Trabzon her takımı seviyorum. Olaylara da bu yüzden objektif yaklaşırım. Şimdi bakıyorsunuz yıllar sonra Bursa taraftarı geliyor İnönü stadına. Bırakın her şey futbol tadında olsun ama yok. Yine salaklık yine aptallık. Olayları kimin çıkardığı, kimin haklı olduğu hiç önemli değil. Ya biri ölseydi. Değer miydi hiç? Bu olayları çıkaranları, karışanları bir kez daha lanetliyorum. Bir grup aptal yüzünden dünya futbolundaki itibarımızı kaybedeceğiz ona yanıyorum. Maça gelen aklı selim taraftarlara eziyet çektirmeye hiç hakkınız yok. Ailece maça gelip keyifli saatler geçirmeye çalışan insanlara engel olmaya hiç ama hiç hakkınız yok. Şu küçük beyninizi çalıştırın da bir huzur verin insanlara. Bir huzur verin de insanlar gelsin rahatça maçını seyretsin. Gidin uzak durun statlardan. Keyifli vakit geçirmek isteyen gerçek taraftarlardan.Defolun gidin nereye gidiyorsanız.

Hiç yorum yok: