24 Ekim 2011 Pazartesi

Tuhaf Sonuçların Haftası


Avrupa'da garip bir haftayı geride bıraktık. Bu kadar tuhaf sonucun peş peşe geldiği bir maç haftası hatırlamıyorum. Her ligde olmadık sonuçlar çıktı. Herhalde bahis şirketleri arkalarına yaslanıp kıs kıs gülmüşlerdir. Kazanan favori sayısı bir elin parmaklarından azdı. Büyük liglerden bahsediyoruz tabi ki. Alt liglere yada son haftalarını yaşayan ligleri söylemiyorum. İspanya'da Barcelona'nın Sevilla ile berabere kalmasıyla düğmeye basıldı. Manchester United neredeyse yaklaşık 85 yıl sonra bu kadar farklı mağlup oldu. İki takım arasında daha önce de biri diğerini farklı yendi ama 6 gollü bir galibiyeti en son yine City almıştı. 23 Ocak 1926'da ezeli rakibini deplasmanda yine 6-1 mağlup etmişti United.

Almanya'da Bayern Münih, 10 kişi kaldığı Hannover deplasmanında 2-1 ile boyun eğdi. Chelsea maçın başında bir gol yedi QPR deplasmanında. 45 dakika dolmadan 9 kişi kaldı maviler. Ancak işin komik yanı korner dahi atmadan rakibin üzerine gitmeden QPR'ın maçı 1-0 galip bitirmesiydi. Aman abi ne olur ne olmaz modundaydı ligin yeni takımı. Akşam da bu furyanın son kurbanı Fenerbahçe oldu. Kazanmak için yapılabileceklerin büyük bölümünü yaptılar ama moda rüzgarı onları da etkiledi. Samsun müthiş savunma yaptı ve 1 puanı kaparak Fenere çelmeyi taktı. Daha var mı atladığım maç bilmiyorum. Bahiste kağıt yırtan çok olmuştur onu biliyorum. Ya da tahmin ediyorum diyelim. Kazanan sürprizcilere de helal olsun diyerek yazıyı sonlandıralım.

Hiç yorum yok: