4 Kasım 2011 Cuma

Adamsın...


Maçı izleyemedim o yüzden yazı yok. 2.yarıyı izleyebildim sadece. Golü gördüm. Egemen'e hayran olmamak elde değil. Sen neredeydin be abicim. Senin gibi 3 futbolcu daha olsa 11'de, Beşiktaş'ın başarılı olmama ihtimali yok. Müthiş bir kafa golü ve savunmada her zaman ki gibi cengaverdi. Adamsın Egemen adam. Son dakikada ki pozisyon 45 saniye süren deprem filmi gibiydi (Tunç Elibol'un lafı bu çok hoşuma gitti). Ben ise hakem düdük çalsın diye bekledim. Ne bileyim bir ofsayt çal, faul ver bir şey çalsın diye bekledim. Su altı nefes egzersizi gibiydi son dakika. Ama sonunda kazandık. Bu Beşiktaş'ı tutmak için çok zengin olman lazım. Sağlığın yerinde olacak. Yani hiçbir sıkıntın olmayacak ki tek derdin Beşiktaş olsun. Yıllardır yaşamadığım stresi Beşiktaş yaşattı bana. Üst üste 3 sene şampiyon olan ve Lucescu'nun takımını saymıyorum ama gerisi safi stres. Neyse kazandık ve önemli bir avantaj elde ettik. 2.yarıda izlediğim takım ise umudumu arttırdı. Bu kadro bir arıza yaşamazsa, takıma girmeyenler küsse bile başarının gelme ihtimali yüksek. Ancak yine bariz olan bir şey Guti'yi ne olursa olsun kazanmak lazım. Yoksa son 30 dakikalar hep kabus olacak.

Hiç yorum yok: