7 Mart 2011 Pazartesi

Dalglish-Kuyt-Suarez ve Manu zaferi


İşte benim Liverpool'um bu...İnatçı İskoçun hakkından bir başkası gelir demiştim bir başka yazımda. Bugün onun sinyallerini gördüm bir kez daha ve mutluyum. İş yüzünden maçın belli böülmlerini izlediğimden (hemen hemen 60 dakika) çok fazla yoruma giremiyorum. Kuyt'ın hat-trickine çok sevindim. Kaleye en fazla 3 metre mesafeden 3 gol atsa da Hollandalı usta böyle büyük bir derbide adını tarihe yazdırdı. Premier ligdeki ilk hat-trickinin de bu maça denk gelmesi ayrı bir güzellikti. Carragher'ın Nani'ye saha içinde ameliyat yapması maçın çirkinliğiydi. Çok beğendiğim hakemlerden biri olmasına rağmen Philip Dowd'un da bu pozisyonda kırmızı kart göstermemesi rezillikti. Nani'nin bacağındaki yarığa bakarsak sahalara dönüşü biraz geç olucak gibi. Manchester United adına büyük bir kayıp. Kuyt'ın üçlemesini övdük ama aslan payının da Suarez'de olduğunu söylemeden geçmeyelim. İlk golde telefon kulübesi çalımlarının hakkını verelim. Rio-Vidic ikilisi olsa o çalımları belki yaptırmazlar ama ne olursa olsun United savunmasının aklını aldı Uruguaylı. 2-0'dan sonra bir 10 dakikalık Manchester baskısı golü getirse maçın şekli her şeye rağmen değişebilirdi ama Kop tiribünü bu gece rahat uyuyacak. Sezonun genelini düşünürsek çok ihtiyaçları vardı buna. Kenny Dalglish'le de devam kararı alırlar artık herhalde. Chelsea maçındaki muhteşem futboldan sonra bugün de Manu zaferi İskoçun koltuğunu sağlamlaştırır diye düşünüyorum. Son söz ise belli: You'll never walk alone...

Hiç yorum yok: