18 Temmuz 2010 Pazar

Marca sordu Mourinho cevapladı


Yeni sezon öncesi gözler bir kez daha onun üzerinde olacak. Nefret edenleri sevenlerinden çok bir teknik adamın üzerindeki baskı artar ama Jose Mourinho zaten bunu istiyor. Negatiflikten beslenen ve baskıyı takımının üzerinden almayı çok iyi başaran Portekizlinin, Marca’ya yeni verdiği röportajdan birkaç satırbaşını paylaşayım dedim...
-Real Madrid, dünyanın en büyük kulüplerinden birisi olduğu için uzun süre bir şey kazanamama gibi bir durum olamaz. Barcelona ise şu an dünyanın en iyisi. Onlarla aynı yarışın içinde olup zafere ulaşmak zor olacak.
-Benim takımlarım zirve noktasına genelde 2.senede ulaşır ve istediğim sonuçları alırlar. Genelde de her teknik adam için bu böyledir. 2.senelerinde daha başarılı olurlar.
-Başarılar kazanmalıyız yoksa Kaka ve Cristiano Ronaldo gibi üst düzey yıldızlar bile başarı gelmezse burada uzun soluklu olamazlar.

-Çok defansif oynatıyor diyenleri kafama takmıyorum. Çünkü bu doğru değil. Bu mantalitedeki bir teknik adam bir kere başarılı olur.3, 4 hatta 5 kere değil. Herkes benim defansif oynattığım maçları konuşuyor çünkü benim kazanmamı seyretmekten yoruldular.

Hiç yorum yok: