13 Şubat 2011 Pazar

Gaziantep 1-0 Galatasaray: Uykusuzluğa ilaç maç...


Öncelikle şunu rahatlıkla söyleyebilrim ki hayatımda izlediğim en kötü 3 maçın arasına rahatlıkla girebilecek bir karşılaşmaydı. Yani düşünün Lig Tv'de 10 yıldır 3 dakikalık özetleri hazırlıyorum. Eskiden bu özetleri diğer kanallara servis ederdik. 3 dakikanın altında olmaması lazımdı. Artık böyle bir durumumuz yok. TRT tüm maçları kendisi de görüyor ve özetlerini yapıyor. Ama bu maç ''Maraton'' programında da gireceği için minimum 3 dakika verelim dedim. Sonuçta Galatasaray'ın maçı. Ama arkadaş bu kadar mı kötü bir futbol olur sahada. İnanın 3 dakikayı doldurmak için mücadele ettim. Gaziantep maçın başında golü bulduktan sonra 90 dakika üzerine yattı, sürekli yan paslarla oyunu soğutmaya çalıştı, Galatasaray da bariz bir şekilde izledi bunu. Uyumamak için zor tuttum kendimi. Sigara yasağı yokken maçı 90 dakika kafetaryada çay-sigara şeklinde götürüyorduk. En kötü maç olsa bile. Ama şimdi izlemek zorunda olduğumuz için 90 dakika, devre arasına kadar beklemek zorundayım. Haliyle böyle kötü maçlarda fena uyku bastırıyor.

Gaziantep'i hadi anladık diyelim. Vasat bir Anadolu takımı. Alacağı her puan onlar için önemli. Tolunay Kafkas'ın da anti futbol anlayışı belli. Kayseri'de de burada da güzel futbol oynatma gibi bir misyonu yok. Peki Galatasaray'a ne demeli. Bu sene geride kaldın tamam. Tek hedefin Türkiye Kupası o da tamam. Ama arkadaş bu kadar kötü oynamaya ne hakkın var. Tahminimce Galatasaray taraftarının tek beklentisi gelecek senenin takımının ışıltılarını bu sezondan görmek. Ama ne mümkün. Galatasaray daha şimdiden, 21.haftada 10 mağlubiyete ulaştı. Tarihinde böyle 3 kötü sezonu var Galatasaray'ın. Ama sezon toplamında ulaşmış 10 mağlubiyete. Daha sezonun yarısını yeni geçmişken istatistikler yerlerde. 2.yarının kalan 4 haftasında Türk Telekom reklamı geçerli. ''Mekan oynatıyor'' yani. İçeride aslan, dışarıda kuzudan da beter. Hele birde kupadan elenirsen ki o da ihtimal dahilinde hala. Ne yapacaksın o zaman. O yüzden Galatasaray'ın bu durumu hakikaten içler acısı. Bu kötü maçla ilgili bu kadar satır yazabildim ya bende. Helal olsun bana da.

1 yorum:

Özgür SARHAN dedi ki...

selamlar,

maçı tv'den izleyememiştim. sonra özetlerini izleyeyim dedim trt'den. pozisyon başlıyor, aha bu sefer güzel bir atak olacak diyorum, o da ne top dışarı çıkıyor. her pozisyon da böyle oldu. her seferinde bu nasıl maç, gs'nin pozisyonu bile yok dedim :) bu yazıyı okuyuncu da size hak verdim.